mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Tuesday, May 3, 2011

Bulan 5,bulan paling bermakna


assalamualaikum dear blogger..hari ni dah bulan 5,sungguh cepat kehidupan dunia ini..bulan 5 jugak la aku disatukan dengan my husband....ingat lagi detik2 manis kami..hiiiiiiiiii...


tarikh penting kami:

23.05.2008 di ijab kabulkan.....tarikh ni juga cukup kami 3 tahun mengharungi suka duka kehidupan bersama...
pada

27.08.2009: kami berdua menerima anugaerah daripada yang maha esa..cahaya mata yang pertama, NUR SYAFIRA BINTI MOHD TAHAR


tarikhbesday my husband: 08.05.2011,besday my husband pulak...aku tak tau nak bagi apa..belum usha lagi la...korang ada cadangan tak nak bagi hadiah pe kat lelaki...
time aku punya besday macam dia bagi...sambut besday,menternak lemak di KENNY ROGERS,tengok wayang...hadiah pulak,jam tangan omega...opppsss...silap pulak,sorry yerk...POLO sudah...tapi aku tengah memikirkan apa yang aku nak kasi ni....help me.?!?.

2 comments:

Noor Fatin said...

jam pun ok :)

fRaMe+LenSeS said...

Bulan bermakna buat Nadh jugak. :D