mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Tuesday, April 26, 2011

contest Alya : Aku dan Alam

assalamualaikum kali ni nak join contest Alya pulak...contest apa?????? Aku dan Alam...tarikh tutup contest ni 30 Apr 2011,dengan sepantas kilatnya aku join....sapa nak join jangan lupa follow blog Alya k..dan klik banner di bawah untuk join contest ni


ni la pic aku yang baju hijau tu!, adik2 akupun ada sekali...

(time ni pi jalan-jalan dekat pantai sg hj Dorani,Sg Besar) pic ni sebelum senja..

(ni time waktu senja aku snap pic ni..sungguh menakjubkan ciptaan maha ESA,sangat cantik sebab tu aku snap :P

nak tag:
1.ezy
2. cam
3. ju
4.khai
5.si cempaka biru

ok tamat di sini..
wassalam