mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Friday, May 3, 2013

penang13

assalamualaikum dear blogger,lama aku tak jengok ko blog..hiii nak update,tapi tangan ni nak menaip tak sempat,kalau terasa bosan baru nak update.kena rajin-rajin diri ini,bulan ni amat sibuk jugak dengan PRU13 tahun ni...ini kali aku fisrt mengundi..kat office lak sibuk dengan tugas undi pos,kerja hakiki lagi,ahad ni dah mengundi...cepat habis lagi bagus...macam-macam citer pasal politik ni...haiihhhh,sabar je la..jenis aku lantak la kau nak cakap pe..yang penting aku akan tunaikan tanggungjawab sebagai rakyat untuk negara yang tercinta..

baru-baru ni aku pergi penang,melawat pakcik sakit ...sambil tu bercuti sekali..tapi tak pergi mana-manapun..masapun singkat...jom layan pict penang13...




No comments: