mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Thursday, December 2, 2010

DISEMBER DATANG LAGI

Salam smue,hrp2 sht la ye....ari ni dh 2 disember,,kejap je rasenye..bln depan dh taun baru.....mkin lame mkin berumur yerk(tp muke x nmpk tua,msh remaja lg tau!)cittttt...perasan...pd bln br tggl la ksh2 bln yg berlalu,,,mcm2 ksh yg aku lalui....sedih,gembira, mcm2 perasaan la....tu smue akn ku sematkn dlm sanubariku...smuenye hanye tggl kenangn...pd bln ni mst kena wt yg terbaik...dr segi pergaulan,rumah tgga,jd isteri yg baik2 pd suami..jd ibu misali,yg penyayang,yg baik2 la smue, yg plng penting jd ibu kena sentiasa chomeell....^-^hihihihiikk...jgn la asik nk mrh ank je..dr segi kerjaya lak,mesti smue org nk keja yg bagus2kn...cm aku nk tmpt keja yg selesa,smue peralatan keja de,bos yg cool,sporting,rakan keja yg baik2...nk wt keja pn dlm keadaan selesa,tenang,nyaman,(tiada gnggaun mkhlus2 asing yg lain)......issssssshhhhh....cpt la,x sbr nk kuar dr dunia gerannnn.......tolong la makbulkan permintaan hambamu yg kerdil ini....ya allah...mcm2 dugaan dan pancaroba yg aku alami.............sabarrrrrrrrr je.........org nk kata aku mcm2 ikut suke die la,(aku ttp aku)...katalah...tuhan je yg bls smue tu.....ttb je bengang x tentu pasal....smbung wt keja la.......

No comments: