mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Friday, October 29, 2010

aktiviti lps lik keja...

(gambar di atas tiada kena mengena itu cerita di bawah ni,hanye sekadar hiasan saje)

assalamualaikum semua utk yg beragama islam...salam sejahtera yg bkn beragama islam...

ari ni ari jumaat...saje nk senamkn jari ni tuk menghapdate blog kesayangn aku ni...hari2 aku jengok die,hari2 teringatkn die,klu rase nk luahkn perasaan ati yg terpendam ni baru la aku contengkn die utk tatapanku n tatapn pembaca semua yg tertekan website sweethoney-ayu.blogspot.com,

pada hari semalam,pas lik keja mula2 sekali aku jmpe pengerang jantung hatiku...(fira)...tersengih2 tgk aku...klu aku tingglkn die,mula la...sad...pastu msuk umh terus bukak peti ais amek ikn selar nk msk asm pedas tuk mkn malm...sebelum nk msk tu sediakn la bhn2 dl..yg si syafira ni mula la wt keja die...kemas pinggan semua...(dlm hati penat la aku kemas nnti,bertuah betul la,sabar je)...mables... nape?...perasan..sedap2 aku msk asam pedas ni...leh la stkat nk msk tuk family..sayur plak aku msk cendawan blackpaper...hmmm korng rase sedap ke...cube la bayangkn...my honey mkn tu smue..diam je..x de comentpn..oppss(diam x bererti x sedap tau)dlm hati siapa yg tau...k laaaaaa setakat ni saje..lain kali kite bersua lg.caucincaucendol...

( i love u so muchh :0)


(katak si katak lompat :0)

p/s:mulakn la kehidupan yg lebih baik-baik di bln yg akn tibe...(november for cooming)




No comments: