mari-mari semua

ayu love tahar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my Princess Nur Syafira

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Follwers Mantap

Tuesday, April 3, 2012

hari yang manis akan datang jua...

assalamualaikum dear blogger...lama sungguh aku tak mengadap blog ni...cian aku tengok blog ni dah ada sarang labah-labah pulak tu...ishhhh aku kena bersihkan selalu ni...bila fikir-fikirkan,sekejapnya lah baby comel dalam perut aku ni dah nak 5 bulan...macam tak sangka anak aku nak masuk dua,mesti bertambah kecoh mulut aku lepas ni....hihihiiii,yang sekarang yang adapun,macam-macam gaya...tapi aku rasa bahagia kehadiran mereka...aku tak sunyi...aku bersyukur sangat kehadratNYA...rasa diri ini sangat bertuah menjadi seorang ibu,dapat mendidik dan menjaganya dengan sempurna...

apa-apapun aku kena kuatkan semangat menghadapi baby baru yang akan datang tak lama lagi...jangan tension ya...pengalaman pertama melahirkan fira sungguh aku tak lupakan...hanya tuhan yang tau perasaan aku masa tu,next baby tak tua ragam aku macam mana pulak,aku berdoa banyak-banyak dipermudahkan semua urusan sekarang dan akan datang...semuanya mesti baik-baik dong...

persiapan aku dan baby yang akan lahir,belum lagi beli apa-apa...nantilah aku beli sikit- sikit baju si comel tu...baju firapun banyak jugak,tapi ada yang dah tak elok...teringat masa fira dulu,beli barang baby sampai cecah rm 800.00 sekali beli,masa tu ada sale untuk jcard...macam-macam kami beli...sungguh puas hati...so lepas ni tak yah nak bazir-bazir duit nak beli macam-macam...aku nak beli yang perlu sahaja....kita kena jimat,lepas aku bersalin nanti lagi banyak nak pakai duit...betul tak kawan-kawan...

ok bye lain kali aku citer lagi...tapi tunggu aku free...

No comments: